//28 APRIL.



Fint väder eller solen lyser iallafall men jag har en känsla av att det är ganska kallt ute. Men man kan hoppas på att det blir varmare om nån timme.
______________________________________________________________________________________________
Skulle åkt till Uppsala idag med klassen för nån resa. Vi skulle vara i stadsparken och sen gå runt och kolla på nånting och efter det skulle det bli lunch på max. (Usch för max) Men så blir det inte för mig för jag ska till tandläkaren så jag fick ta ledigt hela dagen. Därför åker mamma och jag in och shoppar innan och sen blir det tandläkaren och sen skulle vi nog träffa Figge där också. Efter det måste jag hem och måla om jag kanske inte hinner springa upp nu och måla snabbt..Tror nog inte det så jag får göra det ikväll. Fast jag skulle behöva göra det två gånger idag men jag har sovmorgon imorgon så då får jag väll gå upp tidigare för att måla istället. Iallafall om jag köper nånting så slänger jag väll upp nån bild på det skulle jag tro. Nu ska jag gå och fixa mig och leta efter kläder för mamma och jag skulle tydligen ta bussen som går 10.25 fast jag vill ta den som går 09.25 så man hinner gå nånting i stan men det är skitsamma nu...
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0