//IDAG ÄR DET SÖNDAG.

 

Vi ska ju fixa om mitt rum så nu håller vi på att spackla och måla. Sen på lördag ska min snälla syster Sandra tapetsera mitt rum. Och jag längtar verkligen för jag tycker tapeterna var super snygga så nu vill jag verkligen att allt ska vara klart. För nu kommer jag nog inte kunna sova i min säng förrns allt är klart och det är ju en vecka kvar tills vi ska tapetsera så jag får väll sova på soffan i mer än en vecka. Jobbigt men det går nog ändå.  Om resultatet blir bra så struntar jag i att jag måste sova på soffan för då är det värt det.
_____________________________________________________________________________________________
Just nu sitter jag och kollar på Dumma mig med Filip och Felicia och det filmen är verkligen rolig. Måste kolla på den en gång till någon annan gång för jag har inte riktigt kollat hela tiden och Filip sitter och pratar hela tiden och berättar och säger kolla nu, titta osv..Och det är ganska jobbigt. Senare ska vi grilla med Jonas,Angelika,Filip,Felicia och Elias och det ska bli riktigt gott och trevligt. Kommer nog lite bilder senare skulle jag tro. 
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0