//14 APRIL.

Sitter och pratar med min kusin vitamin om påsklovet. Ska tillbringa en del av det med henne. Awesome! Saknar henne massor. Vi pratar om en massa roliga saker vi ska göra på sommaren så nu längtar jag ännu mer tills dess. Vi ska åka buss från mig hem till henne bara hon och jag och då vill jag bara påpeka att hon bor i Åkersberga och vi är inte så smarta så det blir nog en upplevelse. Haha. Finns mycket roligt vi ska göra och jag längtar verkligen. Kan säga det tusen gånger om att jag längtar för det ska bli så sjukt kul.

Erica- vet du vad meningen med livet är?
Jag- Nej, vet du?
Erica- ja. Alla har en varsing mening.
Jag- Hahaha!
_______________________________________________________________________________________________
Kom hem för en stund sen också från Uppsala. Åkte dit med Jonas + familj. Alla barnen fick nya skor och dom va riktigt snygga! Filles va super snygga fast de kan ju va för jag typ valde vilka han skulle ha. Eller jag gav han råd och sen så valde ju självklart han. Elias och Felicias skor var också jätte snygga såklart! Och dom ville ha dom på sig på en gång och det va klart dom fick ha de. Imorgon är det skola igen och det suuuger! Orkar verkligen inte. Redan nu orkar jag inte gå till skolan fast den är imorgon. Har matteprov och jag hoppas det kommer gå bra. Men de klart det gör de. De är kordinatsystem om det är ganska så enkelt..eller? haha.  Nu ska jag iallafall prata klart med Erica och sen ska jag sova godnatt!
                                                                                                                                          ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0