//A LITTLE BOY♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fick sluta 11.50 idag så man hann med bussen som gick 12.10 och det var riktigt skönt. Hade prov i hälsopedagogik och det gick superbra! Skrev på allt och det kändes faktiskt hur bra som hellst. Får hoppas att resultatet blir bra också. När jag kom hem så mötte jag Angelika och Elias på uppfarten och dom skulle vara ute så jag gick in och hämtade kameran och tog lite kort på sötungen. Tog även lite kort på Bamse men dom tänkte jag lägga in lite senare hade jag tänkt. Efter det cyklade vi och hämtade dom andra busungarna på dagis och det var första gången jag cyklade för i år eller vad man säger. Och det var riktigt skönt måste jag säga.
____________________________________________________________________________________________
Det har varit underbart väder idag också. Då blir humöret lite bättre också och det gillas mycket. Alla andra dagar i veckan har det varit grått och trist men idag åkte till och med brillorna på! Känns att sommaren är påväg nu! ♥
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.




Kommentarer
Postat av: Gösta

Han är så söt så jag blir tokig!!!!!!!! :D

2011-04-14 @ 18:17:33
URL: http://jannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0