//+++

 
Nått jag saknar från när man gick i 9.an va att man fick iallafall träffa "vännerna" varje dag även fast man kanske inte pratade med dom jämt. (Fast det gjorde ju oftast jag) Men nu ser man dom aldrig och jag hör aldrig av mig och knappt dom. Det är de som verkligen sög med att sluta 9:an...
______________________________________________________________________________________________
Drar mig ut till bussen nu och sen när jag kommer hem efter skolan har jag bestämt att jag ska ta mig en promenad om det är fint väder. Inte annars. Vet inte riktigt vad jag ska göra om dagarna nu.. Har redan packat ner allt i flyttkartonger i mitt rum, har ingen aning om vad jag kan fota men jag vill fota en massa. TIPS NÅGON?! ja..jag får helt enkelt se vad jag gör utav den här dagen. Men ska iallafall plugga lite hälsopedagogik eftersom vi har prov på torsdag.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0