//JUST EN DAG, EN ANNAN DAG.



Smärta, trött, ingen ork, tom, ensam, värdelöst, fundersam, denna minut, denna sekund, precis nu.
Just nu ligger jag i sängen och kollar på Forrest Gump. Den filmen kan man inte kolla på för många gånger. Tror jag har sett den 4-5 gånger den här veckan. Och den är fortfarande lika bra.
____________________________________________________________________________________________
Efter filmen blir det att sova för imorgon ska jag, mamma, Ingela och Nadja åka och köpa tapeter till mitt rum och sen om jag inte tror helt fel blir den en snabbis inne på Gränby också. Eller jag kan ju illafall hoppas på det. 
                                                                                                                                          ´´CeciliaCharlie.
                                                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0