//BÅDE HUNDARNA OCH UNGARNA.

 

 

 

 

 

 



Åkte hem med bussen som gick 14.15 för min hals gjorde så fruktansvärt ont och mitt huve började också gör ont. Inte kul! När jag kom hem så tog jag mig en alvedon och sen följde jag med mamma,Angelika,hundarna och barnen ut på en promenad. Tog även lite kort men som vanligt var det bara Elias som ville vara med. Hundarna sprang däifrån och Filip och Felicia vägrade vara framför kameran. Men sånt är livet. Tog lite natur bilder också som kanske kommer senare.
____________________________________________________________________________________________
Nu ska jag hoppa i ett varmt bad och sen ska jag nog kolla på världens mest underbara film Forrest Gump!
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0