//TORSDAG IGÅR, FREDAG IDAG.

 

Segt som en snigel kan jag lova! Har datakunskap nu och det är lika roligt som vanligt. Ska göra nått i powerpaint och det är inte riktigt min grej. Jag skriver en saga om nån katt (Eller det är inte jag som skriver den, tog den från internet) Och jag vet inte om jag är klar. Var vi klara med det fick vi sluta men jag känner mig inte speciellt klar och jag orkar inte riktigt göra nåntiong heller. Eller jag fattar inte hur man lägger till ljud och sånt och våran lärare är inte här så det går ju som det går.
____________________________________________________________________________________________
Vaknade även med hals ont imorse och det var inte kul. Har fortfarande ont och jag börjar få ont i huvet. Usch på de! Så jag får se om det blir någon idrott för mig idag men jag vill vara med för förra gången var det faktiskt roligt. Det händer alltid roliga saker på våra idrottslektioner. Men en sak jag inte gillar är när vi har sånna som ska bli "lärare". Jag tycker bättre om när vi har våran lärare än att nån annan lixom ska bestämma. För då blir det tråkigare lektioner också. Förutom när vi hade den förra för han dansade så roligt och vi höll på att dö av skratt kan jag säga. (Haha) Och idag skulle vi tydligen ha nån tjej så vi får väll se hur rolig den lektionen blir. Annars har vi ju ganska slappa lektioner kvar (hoppas jag, om dom inte har planerat nått jobbigt vi ska göra) matten som brukar gå snabbt för vi brukar få några tal vi ska göra och sen får vi sluta, engelska som vi brukar skratta på och nu är vi klara med allt nästan Och sist så har vi idrott.                                                                                                                                          ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0