//FAKTA..ELLER JAG HAR NOG BARA TRÅKIGT.

Stava ditt namn utan några A:n - Cecili.
Är du singel? -  Så singel man kan bli.
Vad är ditt favorit nummer? - 12.
Favorit färg/färger? - Vet inte riktigt.
.Hatade färg/färger - Alla är fina..eller aa.
Vad lyssnar du på? - Tv;n.
Är du nöjd med ditt liv just nu? - Nej
Vad är/var ditt favoritämne i skolan? - Ingen komentar.
Och ditt värsta ämne? - Engelska.
Vart önskar du att du var nu? - Inte här iallafall.
Vad borde du göra just nu? - Plugga engelska.
Är du kär i någon? - Nej.
Kan du blåsa bubblor? - Experten här.
Kan du nå dina fötter med raka ben? - vill jag inte påstå.
Kan du vifta på öronen? - Nej du, men låta som en uggla.
Kan du skruva på tungan? - Japp.
Har du någonsin velat bli läkare? - Ja.
Vill du bli brandman? - Nej..Vet inte vad jag vill bli.
Vad drack du senast?- Svartvinbärs dryck.
Vad tittade du senast på tv och med vem? - Kollar på Forrest Gump nu själv.
Vem pratade du senast i telen med? - Mamma.
Vem ringde dig senast? - Kommer inte ihåg..
Har du några tatueringar? - Ja en.
Har du rakt elr lockigt hår? - Lockigt. 
Är du glad? - Nej.
Är du piercad någonstans? - ja.
Hatar du folk som ljuger?  - hatar vet jag inte men det beror på vem och varför.
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? - Gott och blandat.
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? - Båda..Men brunhårigare är snyggast.
Vad vill du bli när du blir stor? - Ingen aning...
Har du någonsin kysst 2 personer samma kväll? - Nej.
Har du någonsin varit helt förkrossad? - Ja..
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? - Bra, tror jag. Eller hoppas jag.
Tycker du om ditt liv? - Inte just nu nej.
Använder du mascara? - Ja.
Använder du läppstift? - Nej men jag har några.
Vilket balsam tycker du luktar godast? - Tycker inte balsam luktar speciellt mycket.
Vad är din favorit rätt ? - Sallad.
Vad är din favorit kärleksfilm? - Kärlek...jadu vet inte.
Vad tycker du mest om i ditt utseende? - Haha Inget rent ut sagt.
Vad tycker du minst om i ditt utseende? - Allt.
Förlåter du eller glömmer du? - Förlåter oftast men glömmer aldrig.
Har du mest tjejvänner eller killvänner? - Har inga vänner kvar längre..eller har men ingen jag kan prata med allt om..och det är en riktigt vän för mig.
Har du någonsin masserat någon? - Ja på dom irriterade lektionerna man va tvungen att göra det.
Vad är du rädd för? - Alldeles för mycket...
Önskar du att du var en kändis? - Nej.
Önskar du att du var en kille? -Skulle vilja va det för nån dag..
Hård eller mjuk smörgås? - Mackor= skit äckligt.
Silver eller guld? - Silver.
Vilken ögon färg har du? - Grön/grå 
Är det den färgen du vill ha? -vill och vill, det funkar.

Man får faktiskt reda på mycket när man fyller i sånna här listor. Så nu vet ni ju lite mer om mig. Även fast jag kanske inte har berättat så mycket om mig själv. Men vill ni veta nånting så får ni slänga in en liten komentar det är ju inte så svårt.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0