//HAN VÄXER OCH BLIR STOR SÅ FORT.

 

 

 

Idag har jag varit på kalas eftersom att Filip fyller 6 år imorgon. Eftersom att jag är världens bästa faster så ska han och jag gå på bio, käka mat och äta godis. Det brukar han tycka om och han vart glad när jag sa det. Vart inte så mycket bilder, det var nästan bara Elias som ville vara med på kort så slänger in lite bilder på han sen.
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.

Kommentarer
Postat av: M I C A E L A ♥ Http://coolamicaela.blogg.se

SV; På olika affärer och så :)

2011-04-03 @ 18:34:26
URL: http://coolamicaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0