//ELMIA.















Jag har tyvärr upptaderat dåligt för jag har varit i Jönköping på Elmia mässan eftersom pappa ställer ut sin bil. Roger, mamma och jag åkte till några vi känner i torsdags medans pappa och Berra åkte och fixade allt med bilen. Sen idag åkte vi in till Jönköping till dom och när vi kom dit fick vi vänta i cirkus 30 min sen kom pappa med fribiljetter till oss så vi slapp ju betala. Super! Knäppte inte mycket kort alls typ dom jag visar nu och några till. Vart dock inga på pappas eftersom jag lika gärna kan gå ner till garaget och knäppa kort på den. Träffade även Ellan där för hennes kille ställde ut sin bil och det var ju trevligt som vanligt. Vi pratade och fick oss ett gott skratt när vi gick runt där. Sen åkte vi hem för jag hade ont i huvet och mådde illa och vi kände inte för att gå mera.
Vad tycker ni om den sista bilen? Jag tycker själv att den inte är snygg. Det är för mycket på den så den blir ful. Eller den är inte ful men den är inte snygg.  
                                                                                                                                         ´´CeciliaCharlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0